Garantie & Klachten

Garantie

Onze producten worden met de grootste zorg gemaakt en wij doen ons uiterste best om deze in perfecte staat aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
U dient dit zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee maanden, schriftelijk aan CreErenS te melden via het retourformulier

Uitzondering

  • De genoemde garantie geldt niet wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van CreErenS derden wijzigingen hebben aangebracht dan wel trachten aan te brengen aan het product of deze hebben aangewend voor doeleinden waarvoor het product niet bestemd is. CreErenS is niet aansprakelijk te stellen voor enigerlei gebreken veroorzaakt door het handelen van derde partijen.
  • CreErenS is niet aansprakelijk te stellen voor drukfouten op haar producten, welke al dan niet juist of foutief zijn ingegeven door de consument/klant.
  • Onze producten worden handgemaakt en kunnen in detail of kleur iets afwijken van het digitaal ontwerp dat zichtbaar is op uw beeldscherm, dit heeft te maken met de kleurinstellingen van uw (mobiele) beeldscherm. Er kunnen dan ook geen rechten worden ontleend aan getoonde ontwerpen.
  • CreErenS werkt met diverse basismaterialen zoals hout, glas, aluminium, textiel e.d.. Op deze basismaterialen kunnen kleine oneffenheden zitten, zoals een klein krasje, een kleurverschil in structuur of het product is niet volledig glad. Uiteraard proberen we hier zoveel mogelijk rekening mee te houden tijdens het bedrukken, echter dit is geen reden voor reclamatie.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@creerens.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u vragen heeft over onze garantieregeling of klachtenafhandeling dan kunt u dit melden via onze contactpagina.

CreErenS
Vuurdoornstraat 9
6101MB Echt
Telefoon: 0615503921
info@creerens.nl
KvK-nummer: 84570806

© Copyright CreErenS 2015-2022

Alle rechten voorbehouden.